Switch

Vanmorgen heb ik iets besloten, een gewoonte aanpassen, eigenlijk al zo lang als ik me kan ik herinneren doe ik het op die manier maar vanmorgen heb ik besloten het anders te gaan doen.....

Voor een persoon als ik een hele verandering en mensen die mij kennen weten dat ik soms een beetje vast kan hangen aan patroontje.

Elke werkdag gaat om kwart voor 7 de wekker, Wel echt 6.45 want 6.46 kan natuurlijk niet. Ik probeer dan op te staan wat eigenlijk nooit lukt. Ik luister altijd het nieuws van 7 uur en sta daarna op. 

Al sinds ik een jaar of 14 ben luister ik iedere ochtend naar Radio 538. Het begon vroeger ooit met Gordon die de ochtendshow presenteerde en nu is het al tijden Edwin Evers. De laatste tijd merkte ik al dat er enorm veel gekletst word op de radio en vaak ook voor mij niet over interessante onderwerpen.

Vanmorgen in de auto zat ik te luisteren naar Q-music. Ik vond het heerlijk om op weg naar mijn werk ernaar te luisteren. Mattie en Wietse: Ze hebben vaak actuele onderwerpen, humor en zijn 2 jonge gasten met een eigen stijl.
Vanaf morgenochtend ga ik dus over op Q-music, een hele verandering :D