Younger

Mag ik jullie in tijden van regen nog een super leuke kijk tip geven?
In mijn vakantie heb ik seizoen 1 en 2 van de serie Younger gekeken.
Seizoen 1 is een tijdje geleden uitgezonden op TLC en of seizoen 2 eraan komt dat weet ik niet. Ik kan wel vertellen dat in september van dit jaar seizoen 3 zal worden uitgezonden in Amerika en dat seizoen 4 al word opgenomen.
De serie kijkt ontzettend lekker weg en de afleveringen duren ook maar 20 minuten waardoor je al snel een paar afleveringen verder bent.
Hieronder de beschrijving van de serie. Voor wie zich eraan gaan wagen; Veel kijkplezier!

'De 40-jarige Liza (Sutton Foster) is door haar scheiding plotseling een alleenstaande moeder geworden en komt er tijdens haar zoektocht naar werk achter dat het op haar leeftijd bijna onmogelijk is om weer aan de bak te komen. Maar wanneer Liza in een bar versierd wordt door een twintiger die denkt dat ze zijn leeftijd is, ziet ze ineens nieuwe mogelijkheden.

Met de hulp van een make-over door haar beste vriendin Maggie gaat ze voortaan door het leven als iemand van 26. Maar weet ze wel hoe de huidige twintigers praten en zich gedragen? Het leidt tot grappige taferelen in de nieuwe comedyserie Younger.'