Lucky moments

Ik zie soms op instagram van die grappige vragenlijstjes voorbij komen met geluksmomenten. Ik heb best veel geluksmomenten dus dacht dat is wel leuk om die met jullie te delen.
- de wasmanden leeg hebben
- mijn man die kookt
- opgeschudde kussens in de bank
- swifferen in huis (kan nu helaas niet meer ik het nieuwe huis)
- een schoon huis
- onverwachts uit eten gaan (dan met voorkeur sushi!)
- een schoon bed waar ik dan wel gedoucht en wel in ga liggen 
- jongeren op mijn werk die zeggen dat ik mijn werk met plezier doe
- kindjes die zeggen; juf je bent lief!
- bellen met mijn zus
- genieten in de tuin
- een heerlijk avondje dansen
- verse bloemen in huis
- mijn konijntjes voor de tachtigduizendste keer bewonderen en zien dat ze echt te schattig zijn!
- het feit dat onze familie al net zo achterlijk praat over de konijnen als ik :)
- vrienden die komen eten bij ons thuis 
- mijn man die onverwachts een lief berichtje stuurt

* dit was overigens zijn laatste berichtje, of ik dit nou leuk moet vinden :D
                             
Fijn om mijn lijstje nu zo te lezen en te bedenken dat ze op een paar dingen na helemaal niets met materialen te maken heeft. Zo zie je maar weer hoe gelukkig je kan zijn zonder alle luxe en spulletjes.