I want to be a singer

Stiekem droom ik er altijd al van om een zangeres te zijn. Ooit heb ik gekeken naar opleiding die me daarbij zouden kunnen helpen maar heb het toch nooit gedaan. Waarom niet? Ik was 'verstandig' en dacht daar toch geen werk in te kunnen vinden. 

Vorige week ging ik naar de musical van Beauty and the beast. Ik kan dan wel janken als ik die mensen hoor zingen. Zo mooi met al die stemmen. PRACHTIG! 
Ik moet bekeken dat ik thuis tijdens het schoonmaken vaak mee loop te blèren met musical muziek. Van Tarzan tot Grease tot aan beauty and the beast. 

Ik heb altijd wel zangles willen volgen maar het is zo belachelijk duur waardoor ik het nooit heb gedaan. Tot een jaar geleden. Ik had me opgegeven voor de autitie van K3 (ja dat lees je goed) 
Ik zag het op televie voorbij komen en toen dacht ik; 'dat moet ik doen' De vorige keer bij de inschrijving was ik te jong vond ik zelf en heb toen altijd geroepen dat als het nog eens kon dat ik het zou doen. Ik wilde toch wel voorbereid zijn en nam een paar zanglessen. Ik vond het leuk en leerzaam maar ook saai want ik wil gewoon nummers zingen en niet praten over technieken. 
De auditie is uiteindelijk niets geworden maar was een leuke ervaring.

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik onderweg naar Friesland in de auto en daar galm ik natuurlijk altijd mee met alle liedjes. Of manlief hier altijd blij van wordt weet ik niet maar ik hou ervan. We zaten net Twarres te luisteren (onze favoriete cd) en toen besefte ik me dat ik toch echt iets moet doen met zingen. En hoe impulsief ik soms kan zijn heb ik me net ingeschreven voor 2 proeflessen voor het POP koor in de buurt. Super spannend maar ik denk dat ik dit heel leuk vind. Met ongeveer 100 mensen de nummers van nu zingen, 5 stemmig en soms optreden. Ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte :)